Liebherr CBNbda 5723 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNbda 5723 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

William 28-01-2024

Aanrader als u een goede koelkast wilt

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Uitstekende koelkast en zeer stil
En Genoeg ruimte
Met een ijsblokjes maker is het ideaal voor in de zomer.

Pluspunten

• Erg veel ruimte
  • Mooi uiterlijk

Bart 06-01-2024

Een topper als vrijstaande koelkast.

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Een geweldig vrijstaande koelkast, veel ruimte, erg zuinig, zeer geluidsarm en het voedsel blijft zeer lange tijd houdbaar door onder meer goed werkende biolades. Een echte aanrader met A label.

Geweldige vrijstaande koelkast met A-label. Geluidsarm en veel ruimte. Parel in de keuken.
En niet onbelangrijk het voetbal blijft extreem lang goed mede door de biolades.
Een topper!!

Pluspunten

• ruimte
  • energie zuinig, label A
  • biolades
  • vormgeving

Blijde klant 22-12-2023

Mooi en praktische product

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Niet alleen zuinig, maar ook nog eens een prachtig design met praktische indeling.

Pluspunten

• Kleurstelling
  • Zuinig
  • Praktisch

r*********@k********* 13-12-2023

Liebherr koelvriescombinatie CBNBDA 5723-20

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Met de Liebherr CBNBDA 5723-20 koelvriescombinatie haal je een mooi stukje kwaliteit in huis. Mooie uitstraling van buiten en de lades die op rails lopen in de koelkast is heel erg fijn . Ook de bediening om de graden in te stellen is heel makkelijk.

Pluspunten

• Fijn dat de lades op rails lopen
  • De automaat voor de ijsblokjes is top

Minpunten

• Nog niets ontdekt wat niet prettig is

Christel 02-12-2023

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

De koelkast heeft een zeer mooi uiterlijk. Je ziet niet veel koelkasten waar de body net zo mooi donker is als de deur. In dit geval is de body nog donkerder wat in onze keuken goed past gezien je veel tegen de zijkant aankijkt.

De indelen is nog even wennen wegens de verhoud lades, maar daar wen je zo aan plus langer vers groente en fruit.

En uiteraard zeer tevreden met het energielabel A

Pluspunten

• Kleur
  • Energie zuinig

Marco 25-11-2023

hoogstaande kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Na 18 jaar afscheid genomen van onze RVS Liebherr koelvrieskast. Deze prachtige black steel koelvrieskast voor in de plaats gekocht. De duurzaamheid van Liebherr bracht ons bij weer een nieuw exemplaar. Prachtig om te zien. Ijsblokjes maker werkt prima. De biofresh laden zijn nieuw voor ons. Kan veel in ben benieuwd of het ook doet wat ze beloven. Via de site van liebherr ook nog 5 jaar extra garantie gekregen in totaal dus 7 jaar.

Pluspunten

• duurzaamheid
  • zuinig
  • mooi om te zien
  • ijsblokjes

m***********@l****** 20-08-2023

Goede en stille koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Mooie en elegante koelkast die ook nog is goed gebouwd is. Gekocht vanwege de bouwkwaliteit en garantie van 7 jaar. Hiervoor een LG gbb92mcaxp gehad die na 2.5 jaar kapot ging.

De liebherr maakt in tegenstelling tot mijn oude lg koelkast weinig geluid. Als het helemaal stil is in huis hoor je alleen een lichte zoem geluid.
Biofresh lades zijn handig. Het is wel even wennen aan de indeling omdat deze toch anders is dan andere koelkasten. Een minpunt is wel dat er niet veel past op de rekken aan de zijkant van de deur. 1.5 liter flessen kan je er niet rechtop in zetten en de rekken zijn niet heel diep.

De ijsmaker werkt goed. Af en toe moet je er op slaan om de ijsblokjes eruit te krijgen. Al met al tot nu toe zeer tevreden over de koelkast. Hoop in ieder geval dat deze langer meegaat dan de LG. De 7 jaar garantie die je krijgt zegt in ieder geval wel iets over het vertrouwen van liebherr in hun eigen producten.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Zuinigheid
  • Geluid (redelijk stil)

Minpunten

• Indeling anders dan andere koelkasten
  • Rekjes aan de zijkant te klein
  • Deuren gaan af en toe moeilijk open (te zwaar)

Rianne 02-07-2023

Perfecte keuze!

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Ik heb nu mijn nieuwe koelkast 5 dagen in gebruik, maar wat een fijne, degelijke koelkast is dit! Voorheen had ik een Smeg; die ziet er prachtig uit maar is kwalitatief erg slecht. Een hoog plasticgehalte, lades waar stukken vanaf breken, handvatten van plastic waardoor deze beschadigen. Kortom; we namen afscheid van onze rode Smeg en bestelden een Liebherr met BioFresh lades. WoW! Alles voelt degelijk, mooie afwerking. We kozen voor de staalgrijze versie en daar zijn we erg blij mee. Oogt heel mooi. De twee BioFresh lades zijn een aanrader, doordat het ongeveer 0 graden is in de lades blijven je groenten en fruit veel langer vers. De koelkast valt in energieklasse A, dat is zeldzaam voor een koel-vriescombinatie. En een leuk gadget in de vriezer; de ijsblokjesmaker. Wij zijn content!

Pluspunten

• BioFresh lades
  • Degelijkheid
  • Uiterlijk
  • Energieklasse A
  • No frost

Minpunten

• Hadden we eerder moeten kopen!

Snoopy2023 29-06-2023

Prachtige Koel - Vries met handige Ijsblokjes-Apparaat

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Een prachtige Koel - Vries van Liebherr. Met een handig Ijsblokjes-Apparaat erin. Heel blij met deze mooie nieuwe aankoop.

Pluspunten

• Mooie kleur

Minpunten

• geen

j*********@h********** 31-05-2023

Prachtige koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Liebherr heeft fantastische producten je betaald meer maar je krijgt zoveel meer kwaliteit. Heel tevreden.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Voldoende licht
  • Alarm

w**********@k********* 25-05-2023
Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Fantastisch product voor koelen, invriezen en bio Fresh voor groenten en fruit.
Alle benodigdheden in 1 apparaat en die je bovendien ook nog kunt afstemmen op allerlei gelegenheden.
Kortom top product.

Coenrad 25-01-2023

Zeer tevreden consument

Geschreven voor: Liebherr CBNbda 5723 Plus

Het product heeft een robuuste uitstraling heeft een mooi design en is een lust voor het oog.De prijs/kwaliteit is goed. De onderdelen zijn van hoogwaardig materiaal en duurzaam.

• Energiezuinig
  • Zeer stil